Фото виконаних завдань, а також запитання, які виникають під час їх виконання, надсилай на один із сервісів:
В особисті повідомлення в
Viber (0999143833)
електронна пошта: bilecka33@gmail.com
Завдання на 20.05-27.05.2020
Завдання на 12.05.-19.05.2020
Завдання на 14.04.-30.04.2020
Завдання на 07.04.-08.04.2020
Повторення матеріалу:
"Генетичні звязки між основними класами неорганічних сполук"
1. Ознайомтесь з теоретичним матеріалом:
2. До вашої уваги відео-матеріал:
3. Повторити параграф 34.
4. Виконайте тести:
Завдання на 12.05.-19.05.2020
Повторення матеріалу:
"Неметали. Загальна характеристика неметалів та їх сполук с Гідрогеном та Оксигеном"
"Загальна характеристика металів та їх сполук: оксидів, гідроксидів, солей."
"Неметали. Загальна характеристика неметалів та їх сполук с Гідрогеном та Оксигеном"
"Загальна характеристика металів та їх сполук: оксидів, гідроксидів, солей."
1. Ознайомтесь с теоретичним матеріалом:
https://sites.google.com/site/himiaakup/lekciie/zanatta-no3-spoluki-nemetaliv-z-gidrogenom-gidrogen-hlorid-hloridna-kislota-amoniak-vlastivosti-vikoristanna?overridemobile=true
Оксиди, їх склад, назви, класифікація
Елементи: лужні метали І А групи
Металічні елементи та їх сполуки. Лужні елементи
Оксиди, їх склад, назви, класифікація
Елементи: лужні метали І А групи
Металічні елементи та їх сполуки. Лужні елементи
2. Повторити параграфи 15-18, 22.
Завдання на 05.05-06.05.2020
Повторення матеріалу: "Хімічний звязок і будова речевини"
1.Ознайомтесь з теоретичним матеріалом:
https://maxfiz.blogspot.com/p/3.html
2.Згадаємо тему за допомогою відео:
Хімічні звязки
3.Повторити параграфи 5-8.
4.Тести
1.Ознайомтесь з теоретичним матеріалом:
https://maxfiz.blogspot.com/p/3.html
2.Згадаємо тему за допомогою відео:
Хімічні звязки
3.Повторити параграфи 5-8.
4.Тести
Завдання на 14.04.-30.04.2020
Продовжуємо вивчати тему: "Хімія і прогрес людства"
Тема: "Роль хімії у створенні нових матеріалів, розвитку нових напрямів технологій, розвязанні продовольчої, сировинної, енергетичної, екологічної проблем"
1. Ознайомтесь з теоретичним матеріалом:
2. Виконайте тест. Свій результат в кінці тексту сфотографуйте і надішліть на електронну пошту або Viber.
Завдання на 07.04.-08.04.2020
Продовжуємо вивчати тему: "Хімія і прогрес людства"
Згадаємо ще раз теоретичний матеріал:
Зеле́на хі́мія (екологічна хімія) — філософія хімічних досліджень та інженерії, що закликає до створення продуктів та процесів, які дозволять мінімізувати використання та виробництво шкідливих речовин. Одночасно з цим, хімія довкілля — це хімія природного довкілля. Метою зеленої хімії є зменшення та запобігання забрудненнявже на початку планування хімічних технологій тощо.
Як хімічна філософія, зелена хімія має застосування до органічної хімії, неорганічної хімії, біохімії, аналітичної хіміїта навіть фізичної хімії. Зелена хімія найбільше концентрується на вирішенні промислових задач, а тому має відношення до вибору хімічних процесів, що будуть використовуватися в хімічній технології. Головне завдання екологічної хімії нарівні зі зменшенням шкідливості хімічних процесів, ще й збільшення ефективності кожного з хіміко-технологічних процесів. Зелена хімія є окремою наукою, відміною від хімії довкілля, яка займається хімічними явищами в довкіллі.
Прикладом зеленої хімії можна назвати водневу енергетику, коли відновлювана енергія запасається у виглядіводню, отриманого із води, який при використанні дає енергію і знову воду.
Хі́мія навко́лишнього середо́вища (англ. environmental chemistry, нім. Umweltchemie) — розділ хімії, що вивчає хімічні перетворення які відбуваються у довкіллі. Хімія довкілля включає в себе більш вузькі розділи хімії, такі як геохімія, хімія ґрунтів, гідрохімія, хімія атмосфери, хімія природних сполукорганічного походження та ін. Хімія довкілля вивчає хімічні процеси в усіх оболонках Землі, в тому числі в біосфері, вивчає міграції та перетворення всіх хімічних сполук, в тому числі природних та антропогенних забруднювачів.
Зі значним збільшенням впливу людини на довкілля, із значно збільшеною кількістю забруднюючих речовин антропогенного походження, в хімії довкілля виділяють екологічну хімію, що вивчає ті хімічні процеси в земних оболонках, які відбуваються під впливом людської діяльності. Ці поняття настільки близькі, що в деяких випадках дослідники розглядають терміни «екологічна хімія» та «хімія довкілля», як синоніми. Хімія довкілля вивчає хімічні процеси в комплексі — джерела надходження і міграцію хімічних речовин в земних оболонках, їх трансформацію, стоки із земних оболонок («глобальні цикли»), взаємодія сполук і елементів між собою; вона є основою для розробки та вдосконалення методів захисту довкілля від забруднень тощо. Цей розділ хімії тісно пов'язаний з багатьма іншими науками, в тому числі з екологією, геологією та ін.
Дайте відповіді на запитання :
Що таке "Зелена хімія?"
Які напрямки досліджень сучасної хімії ви знаєте?
Наведіть приклади синтетичних високомолекулярних речовин.
Термін виконання завдань 17.03.2020 – 03.04.2020
1. Згадаємо дану тему за допомогою відео-матеріалів:
Алюміній. Фізичні та хімічні властивості
Солі, їх поширення в природі. Середні та кислі солі. Поняття про жорсткість води та способи її усунен
Основи. Властивості, застосування гідроксидів Натрію і Кальцію
Загальна характеристика металів
Контрольна робота № 2
1. Проста
речовина хлор:
а) важкий
газ зеленого кольору; б) бура летка
рідина;
в) отруйна
речовина; г)
добре розчиняється у воді.
2. Якісна реакція
на карбонат-іон:
а) дія
розчинних солей Аргентуму;
б) дія
розчинних солей Барію;
в) дія
сильних кислот;
г) дія
індикатора.
3. Тільки окисні
властивості Сульфур проявляє в сполуці:
а) SO3; б) H2S;
в) SO2; г) H2SO3.
4. Скло для шибок
одержують у результаті сплавлення:
а) Na2CO3, CaCO3, SiO2; б) Na2Cl,
CaCO3, SiO2;
в) CaCl2,
CaCO3, SiO2; г) Na2CO3,
NaCl, SiO2.
5. Формула
нітратної кислоти:
а) HNO2; б) N2O3;
в) HNO3; г) H3N.
6. Солі
фосфатної кислоти застосовуються:
а) як
вибухові речовини; б) для
виробництва добрив;
в) для
виготовлення гуми.
7. Запишіть
рівняння реакції для здійснення перетворень:
Na2SiO3 → H2SiO3 → SiO2 → MgSiO3.
8. Напишіть
йонно-молекулярні рівняння реакції взаємодії:
а) натрій
сульфіту та хлоридної кислоти;
б) амоній
нітрату й барій гідроксиду.
9. Аргентум
нітрат масою 8,5 г прореагував із хлоридною кислотою.
Випав білий
нерозчинний осад масою 7 г. Обчисліть масову
частку
виходу продукту реакції від теоретично можливого.
10. Крізь розчин
кальцій гідроксиду масою 50 г з масовою часткою
74%
пропустили карбон (IV) оксид об’ємом
12,5 л (н.у.).
Обчисліть
масу солі, що утворилася.
2. Починаємо вивчати тему: "Хімія і прогрес людства" параграфи 37, 38, 39.
3. Ознайомтесь с теорією - тут !
4. Тестові завдання:
Що означає поняття Зелена хімія?
Сучасним напрямком у хімії є:
Для реакції СН2 = СН2 + Вr2 → СН2Вr—СН2Вr атомна ефективність дорівнює:
Позначте ВСІ правильні твердження серед запропонованих.
У яких галузях сьогодні застосовують хімічні знання? Позначте ВСІ правильні відповіді.
Які завдання Зеленої хімії? Позначте ВСІ правильні відповіді.
Які принципи Зеленої хімії? Позначте ВСІ правильні відповіді.
Розташуйте галузі промисловості у порядку збільшення Е-фактора.
- А фармакологічна промисловість
- Б тонкий хімічний аналіз
- В основний хімічний аналіз
- Г нафтова промисловість
- А
Немає коментарів:
Дописати коментар